donderdag 26 mei 2016

Olifantjes in verjaardagsstemming.

Het kaartje had ik vorige week al gemaakt voor Marleen maar de olifantjes moesten natuurlijk eerst bij haar aankomen voordat ik ze kon plaatsen. Ik heb er enorm veel plezier in gehad om de olifantjes tussen de ballonnen te zetten. Het leek mij ook leuk om 1 kleiner olifantje te maken en daar ben ik ook druk mee bezig geweest. Steeds weer een stukje eraf knippen en dan maar kijken of er nog meer af kon of niet. Helaas viel het niet zo heel veel op en ik was bang dat de verhoudingen een beetje zoek zouden raken dus ik ben er maar mee gestopt. Het eindresultaat is wel geslaagd dacht ik zo.





Gebruikte materialen


Stansen

postage stamps Joy 6002/0342
Eline's elephant COL1384

Stempels

tekst postage stamps Joy 6410/0317

Papier

Celebrations PK9131
kraft Action
Olifantjes grijs papicolor en restje zwart



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen