Lovebirds.

Ik kwam de leuke vogeltjes van Eline tegen en het leek me leuk om er eens wat anders van te maken dan de kerstkaarten die ik er al eens mee heb gemaakt. Uiteindelijk is het een huwelijkskaart geworden die je natuurlijk ook voor andere gelegenheden kan gebruiken. Het was alleen wel heel veel werk om al die kleine lettertjes uit te stansen en de randjes 'schoon' te maken en daarna ook nog eens alles op te plakken. 



Je ziet het gelukkig niet maar ik had het onderste, grijzige papier iets te kort afgesneden. Om aan de bovenkant het randje grijs ook te kunnen zien heb ik er een heel klein strookje onderuit laten piepen. 




Gebruikte materialen

Stansen

Marianne design Eline's birds COL1392
Marianne design LR0116
Joy crafts no end borders 6002/0479
Joy crafts alphabet 6002/0140

Papier

Joy crafts with love paper bloc
Foliart damast papier
Papicolor grijs en paars
restjes zwart en wit



Reacties