dinsdag 13 september 2016

Baby jongetjes

Hallo allemaal,

Zoals de meesten van jullie was ik meteen verliefd op het hertje van Eline. Eigenlijk ontwerpt ze veel te veel leuks want daar is mijn portemonnee niet zo blij mee. Gelukkig heb ik deze lieve hertjes wel en heb ik me daar lekker mee uitgeleefd. 
Als je goed kijkt dan zie je achter de Welcome een blauwe vlek. Ik heb eerst geprobeerd om met blauw inkt te stempelen maar dat ging niet helemaal goed. Gelukkig kon ik met zwart de tekst over stempelen en heb ik het blauw wat je nog kon zien een beetje uitgesmeerd. Het leek ook nog wel leuk. Zo zie je maar weer dat je een ongelukje niet altijd meteen in de prullenbak hoeft te gooien.




Gebruikte materialen

Stempels
 Marianne Design CS0890
Hoera een jongen onbekend

Stansen
Marianne Design Eline's Deer COL1401
Joy Crafts 6002/0081

Papier
Basiskaart kraft Action
Blauw DP papier 
Blauw en bruin papier Papicolor
Wit kraft uit voorraad

Overig
Lint
Rood potlood
Witte fineliner
Ribbelmaker

                                                Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen en een berichtje achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen