dinsdag 6 september 2016

Stoere jongen

Mijn neefje is vandaag jarig en daar moest natuurlijk een stoer kaartje naar toe. Nou heb ik niet zoveel stoere jongens materiaal in huis maar dit voetballertje heb ik gelukkig wel. En dat vindt mijn neefje erg leuk dus dat komt dan weer goed uit. Hij is al weg en ik bedenk me net dat ik helemaal ben vergeten om er een gefeliciteerd tekst op te stempelen. De kaart zal ook vast zonder wel in de smaak vallen ;)



Gebruikte materialen

Stempel
Marianne Design HM9471

Stansen
Marianne Design CR1359
Marianne Design DF3408
Marianne Design CR1352

Papier
Basiskaart kraft Action
Joy Crafts At the movies paper bloc

Stempel ingekleurd met Distress inkt


Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen en een berichtje achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen