Herftsweer

Hoi allemaal,

Het is hier al een paar dagen vreselijk grijs en koud. Dat is wel weer enorm wennen voor ons allemaal. Onze oudste dochter wil nog steeds met blote voetjes en crocjes en een dunne jas naar buiten om 5 minuten later weer binnen te komen met een 'mama ik heb het koud'. Ach ja, daar ben je nog 3 1/2 voor. 
Voor jullie heb ik in elk geval nog een gezellige zomerse bloemenkaart. Via marktplaats had ik deze (en nog een paar andere natuurlijk ;) ) leuke stempels van Stampin Up! op de kop getikt. Ze maken hele mooie producten maar ze zijn me vaak te duur, deze en de andere gelukkig niet. De stempels zelf zijn al mooi genoeg en ik heb ze alleen maar ingekleurd met Distress Inkt, verder heb ik er niet veel bijzonders mee gedaan.


Nog even wat detailfoto's.



Stampin up! Flowering fields (ook de tekst)
Distress inkt


Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen en een berichtje achterlaat.

Reacties