Cadeaukaart

In mijn DT pakketje van Hip Hoi zat ook een hele leuke mal van Dutch Doobadoo. Ik had al gauw het idee om daarbij het mooie parelmoerpapier te gebruiken. Ik had de keus uit roze en paars en uiteindelijk is het roze geworden. De mal heb ik uit het roze papier geknipt. Daarop heb ik een stukje design papier van Studio Light gedaan. De bloemen heb ik met een Marianne Design mal uitgestanst en de hartjes van de bloemen zijn ook weer uit het roze parelmoerpapier gestanst. De blaadjes en swirls heb ik zelf op kleur gebracht met inkt. De banner heb ik gewoon uitgeknipt en de tekst is geschreven met een fineliner.




Je kan natuurlijk nog een kaartje voor de binnenkant maken die je dan weer terug ziet komen in de uitgesneden diamantvorm. Ik heb het niet gedaan omdat ik het kaartje zo al heel mooi vond en ik bang was dat het niet mooi zou zijn.

Ik hoop dat ik jullie hier weer een beetje inspiratie mee heb kunnen geven.

Gebruikte materialen

Stansen

Stans Marianne Design CR1356   
Marianne Design LR0116 alleen de swirls
Joy 6002/0452 blaadjes

Overige materialen

Dutch Doobadoo envelope art diamond square
Design papier Studio light
Roze parelmoerpapier
Witte restjes op kleur gebracht met inkt

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met veel plezier.

Reacties