zondag 13 november 2016

KKKKKoud

Het is dan eindelijk ook echt weer om kerstkaarten te maken. Nou vind ik kou ook weer niet zo leuk maar ik houd wel van de wisseling van de seizoenen. En ik kom wat meer in de stemming zo om kerstkaarten te maken. Het is toch weer een kaartje met Daisy geworden. Ik vind ze allemaal zo leuk, ik heb alleen nog niet helemaal duidelijk welke Don & Daisy stempels er uit zijn gekomen dus als iemand mij kan tippen waar ik een overzicht o.i.d. kan vinden dan hoor ik het graag.




Gebruikte materialen

Stempels
Joy! 6410/0317 clear stamps sending messages
Marianne Design DDS3338

Stansen
Marianne Design LR0397
Marianne Design DS0903
Marianne Design COL1392
Joy! 6002/2020 Winter Wishes
Joy! crafts 6002/0081
Joy! crafts 6002/0342

Overig
Dutch Doobadoo mal
Distress inkt
Bruin cardstock boekenvoordeel
Groen cardstock Papicolor
Wit papier uit de voorraad en op kleur gebracht met Distress inkt
Design papier Marianne Design PK9113

Ik zou het leuk vinden als je me komt volgen en een berichtje achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen