Eindelijk

Toch weer een poging gewaagd voor een kaartje op het liftchallenge blog. Uitgebreide uitleg komt nog want ik moet m nu gauw plaatsen ;). Stempels komen van Studio Light.

Onze dochters houden mama weer zo bezig met ziek zijn dat kaartjes maken en bloggen een beetje tussen de bedrijven door moet. Vandaar het korte berichtje hierboven. Nu over naar de uitleg :P. Deze stempelset had ik al even in huis en toen ik het te liften kaartje zag wist ik meteen dat ik deze hiervoor wilde gaan gebruiken. Het stempelen ging alleen niet heel mooi (voor mijn verjaardag is de nieuwe stempelhulp van MD onderweg yeah). Gelukkig werd het door het inkleuren een stuk minder opvallend dat het zwarte inkt hier en daar wat dubbel is gestempeld. De stempels zijn weer ingekleurd met verschillende soorten inkten. (foto is door de haast ook niet heel mooi geworden)

Gebruikte materialen

Studio Light STAMPBF143
Stans Joy! 6003/0023
Inkt Distress inkt/Memento/Versafine
Papicolor papier

Reacties

  1. Op de valreep, Myrthe :) Maar een erg mooie lift, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met de hortensia, en de vlinders die er achter vandaan piepen heb je ook leuk bedacht! Mooi kaartje Myrthe, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten