zaterdag 28 januari 2017

Mannentip

In mijn eerste pakket van Hip Hoi (waar ik design team lid van ben voor diegene die dat nog niet heeft meegekregen) zat een cadeau envelop van Dutch Doobadoo. Een tijd geleden heb ik daar ook nog een mannenversie van gemaakt. Eigenlijk is hij heel simpel geworden. Gewoon wat papier met een auto. Het bedrukte vellum heb ik echt al jaren liggen en ik wist nooit zo goed wat ik er mee moest. Maar nu kon ik het mooi gebruiken voor deze kaart. Als laatste kwam mijn man met het idee om met een bandje van zijn modelbouwauto's leuke bandensporen te maken. Soms zijn ze toch best handig die mannen ;). En dit kwam er weer uitgerold, lekker stoer en lekker simpel. 



Gebruikte materialen

Stans Marianne Design LR0331
Papier Studio Light
Vellum uit de voorraad
Inkt Stampin Up!
Brads uit de voorraad
Wit cardstock Foliart

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen