zondag 29 januari 2017

Tweede pakket

Woehoe, wat een gaaf pakket heb ik vlak voor het einde van 2016 weer gekregen. Ik laat 'm nu pas zien omdat ik mijn creaties de komende week ga posten. Dan is het wat makkelijker met terugkijken op wat er allemaal in zit en wat het precies is voordat de schaar er in wordt gezet of de verpakking er af wordt gehaald ;). Per bericht vermeld ik natuurlijk gewoon wat ik gebruikt heb. Deze keer heb ik het mooie papier uit het English Roses blok van Marianne Design gekregen met de roos stempel van Marianne Design. Daarbij ook de leuke konijntjes van Marianne Design en de mooie Engelse tuinplaatjes. Ook zit er nog een mooie card art mal van Dutch Doobadoo bij. Verder veel verschillende soorten cardstock van Foliart en watercolor papier. Ook kregen we als leuk cadeautje deze keer 3 ZIG markers erbij. Ik had er nog nooit mee gewerkt maar wat ik er mee heb geprobeerd beviel heel goed. Daar komen jullie vast nog wel wat van tegen. 

Hierbij dan nog even de foto's van het pakket. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen