Vierkantjes

Hihi, volgens mij ben ik niet de enige met vierkantjes in de titel want ik ben al veel kaartjes op de Marianne Design facebook pagina tegengekomen met de vierkantjes. En ik ben veel leuke kaartjes tegengekomen. Vanmiddag heb ik de foto's gemaakt en ik zag dat er wat kleurverschil zat tussen de vlinder en de tekststans. Tijdens het fröbelen heb ik dat nooit gezien. Gelukkig valt het in het echt minder op als op de foto's ook omdat ik ze wat heb bewerkt met witte inkt.



Gebruikte materialen

Stans

Marianne design CR1318
Marianne design LR0356
Marianne design CR1354

Papier

Design papier Marianne design English roses
Plaatjes Marianne design
Wit cardstock 
Gekleurd cardstock papicolor

Witte inkt

Reacties

  1. Ook al zo'n mooie kaart met 4 kantjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan zo met al die vierkantjes...
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge 169.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan met de vierkantjes Myrthe, mooie kaart hoor.
    Gezellig dat je met ons meedoet tot de volgende keer.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten