Lieve konijntjes

Deze o zo lieve konijntjes zaten ook in mijn Hip Hoi pakket. Samen met het leuke papier rolde er al snel een kaartje uit. Ik heb deze speciaal gemaakt voor mijn moeder haar verjaardag want zij vond de konijntjes ook zo superlief. Op de DT foto missen de labels zag ik later maar ik laat ze hier nog wel even zien want ze horen er natuurlijk gewoon bij. 

Alle gebruikte materialen zijn weer te krijgen via hiphoi.nl.






 Gebruikte materialen

Stansen
Marianne Design CR1352
Marianne Design CR1359

Stempels
Marianne Design PL1524

Papier
Wit, perzik en zachtroze cardstock
Design papier Marianne Design English roses PK9143
Knipvel Marianne Design VK9551

Overig
Lint en plaksteentjes uit de voorraad


Reacties

  1. Mooie kaart met een schattig plaatje. Zo leuk dat konijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten