Gewonnen!!!!

Het is alweer even geleden maar ik had met mijn één van mijn kaartjes gewonnen op het Marianne Design challenge blog. En de prijs was een héééél leuk pakket, de allernieuwste babyserie. En die had ik net op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag gezet dus ik was helemaal blij. In het pakketje zaten de ooievaar stans, de kleine speelgoedjes stans, het nieuwe babypapier en de polkadot embos mal. Hiermee heb ik deze twee leuke kaarten gemaakt, ik ben er nog steeds helemaal blij mee. En met veel baby's op komst kan ik me dus nog wel even uitleven.




Gebruikte materialen

Stansen
Marianne design col1420
Embosfolder DF3431

Stempels
Marianne design cs0890
Lief, stoer en Hoera een jongen komen allemaal van dezelfde stempelset maar ik weet niet meer waar het van is

Papier
Marianne design PB7051
Basiskaart kraft Action
Wit uit de voorraad en restjes voor baby en ooievaar


Reacties

  1. Gefeliciteerd met je prijs. prachtige prijs heb je mogen ontvangen.
    Twee super mooie babykaarten gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke prijs en je hebt er ook leuke kaarten mee gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een prijs hebt gekregen waar je zo van geniet. Je hebt er super leuke kaartjes mee gemaakt!!
    Fijn weekend alvast.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten