Lekker kliederen

In mijn nieuwste DT pakket van Hip Hoi zat een leuk stencil van Craft Emotions en een distress inkt. Het leek mij leuk om die te combineren dus ik ben eerst op een kladblaadje aan het kliederen geweest om te kijken of het idee dat ik in mijn hoofd had een beetje lukte. En dat lukte dus. Ik ben eerst begonnen met het vastplakken van het aquarelpapier en daar overheen het stencil. Met mijn distress inkt tools heb ik eerst de bloemen gekleurd met Dried Marigold. Daarna ben ik vanaf de takjes de bloemen gaan kleuren met Wild Honey. Dit heb ik niet helemaal door getrokken om zo op deze manier een mooi kleurverloop te krijgen. De takjes zijn gekleurd met Vintage Photo en heb ik een beetje door gekleurd in de bloemen waardoor de overgang net wat zachter wordt. De basiskaart heb ik bij de randen op kleur gebracht met Dried Marigold en Wild Honey. De kaart met de magnolia heb ik bij de randen nog wat bewerkt met Vintage Photo. De kleine vierkantjes zijn met Hickory Smoke gestempeld. Het kaartje heb ik daarna nog afgewerkt met een mooie tekst. 



Gebruikte materialen

Alle materialen zijn te vinden op hiphoi.nl

Stencil Craft emotions: Magnolia 185070/1240
Distress inkt: Wild Honey, Dried Marigold, Vintage Photo, Hickory Smoke
Papier aquarel: waterart van Kippers hobby
Papier basis: linnenkarton

Kaartje doet mee op CAS on Sunday waar de challenge use only a sentiment: no image is.

Reacties

Een reactie posten