En weer vlinders

Ik vind het superleuk om jullie reacties elke keer te mogen lezen. Inmiddels zit ik bijna op 50 blogberichten en het leek me leuk om een klein cadeautje weg te gaan geven. Ik ben al druk bezig met wat leuke dingetjes te verzamelen dus houd mijn blog goed in de gaten.

Het volgende kaartje heb ik weer gemaakt met dezelfde vlinder stempels als van 2 berichten geleden maar deze heb ik in een heel ander jasje gestoken. Eerst heb ik de grasrand gestempeld. Daarna heb ik met paars, donkerblauw, lichtblauw en geel distress inkt (weer eens vergeten de kleuren te noteren, zo stom) het kaartje kleur gegeven. Daarna ben ik flink met water aan het spetteren geweest voor wat meer levendigheid. De letters gestempeld met de stempelhulp van Marianne Design. Heel handig zo'n stempelhulp alleen deze is wel wat beperkt in het formaat papier dat je kan gebruiken. De vlinders zijn van hetzelfde paars en heb ik uitgeknipt en apart opgeplakt. Als laatste het kaartje op een basiskaart geplakt. Heel anders dus dan de vorige maar ook weer heel leuk om te doen. Dat is toch mijn grootste probleem, ik vind veel te veel leuk. Gelukkig krijg ik van Antoinette van Hip Hoi altijd hele leuke producten om uit te proberen waarbij ik veel verschillende technieken uit kan proberen. Dus ook een keer via deze weg, superbedankt Antoinette voor al het leuks elke keer!!!!


Gebruikte materialen te verkrijgen op www.hip-hoi.nl

Stempel vlinders: Marianne Design CS0926
Basiskaart: wit linnenkarton
Aquarelpapier: waterart van Kippers hobby
Distress inkt.

Eigen materiaal

Letterstempels: Marianne Design EC0159

Reacties

Een reactie posten