woensdag 12 april 2017

Spring time

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor alle leuke reacties van de afgelopen tijd. Ik lees ze altijd met veel plezier. Ik heb alleen niet zoveel tijd om overal op te reageren maar reacties zijn altijd leuk.

In mijn derde DT pakket zat ook het Spring Time paperstack van Craft Emotions. Nou en of dat Spring Time is. Wat een heerlijk frisse lentekleuren en mooie plaatjes er bij. Vooral deze magnolia vond ik prachtig en ik had al meteen zin om hier een kaartje mee te maken. In de Marianne stond een leuk model kaart gemaakt door Rimmie van de Sande en dat leek mij een superleuk model voor 1 van deze plaatjes. Op de tweede foto is het misschien te zien (beetje overbelicht :p) maar ik heb een dieper liggend gedeelte in de kaart gemaakt waar de magnolia op zit. Op de randen er omheen heb ik nog wat losse afbeeldingen geplakt en alles afgewerkt met een mooie tekst.



Materialen te koop op www.hip-hoi.nl

Basiskaart linnen karton
Paperstack spring time van Craft Emotions 118040/0208

Eigen materiaal

Stans tekst Crealies CLTS 01
Stans frame Nellie Snellen MFD066

1 opmerking: