Springtime 2

Ik heb al erder een kaart gemaakt uit het mooie Springtime pakket van Craft Emotions en er zat nog genoeg in voor nog een kaart. Ik ben begonnen met een mal van Dutch Doobadoo. Ik heb het vrolijke bloemetjespapier op alle drie de gedeeltes gemat. Daarna was het vooral veel knippen, stansen en schuiven totdat ik er tevreden mee was. Het leuke van deze pakketten is dat alles al zo mooi bij elkaar past en je niet uren met papier in je handen zit omdat je niet zeker weet of ze nou echt wel mooi bij elkaar passen (heb ik in elk geval vaak last van ;)).





Materialen te koop op www.hip-hoi.nl:

DP papier: Craft emotions paperstack Springtime
Afbeeldingen: Craft emotions paperstack Springtime
Basiskaart: Soft finish cardstock Elizabeth Craft Design

Eigen materiaal

Stans: Marianne Design LR0117
Stans: Marianne Design CR1386 (alleen strikje)
Stans: Marianne Design CR1352
Tekststempel: Joy! 6410/0317
Mal: Ticketmal Dutch Doobadoo
Roze splitpen: Action
Pareltjes: Nuvo crystal drops Ivory Seashell
Touwtje uit de voorraad


Reacties

  1. Super vrolijke creatie heb je weer gemaakt, top Myrthe. Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk drieluik Myrthe!!! Gave kleuren. En handig dat lekker alles bij elkaar past.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten