Stencils

Een paar week geleden was ik weer eens bij een hobbywinkel (grote hobbyketen is een kwartier rijden maar de echt leuke hobbywinkels met veel spullen zijn ver te zoeken) en daar zag ik kleine stencils voor het maken van ATC kaartjes. Ik had helemaal geen stencils en deze kleine leken me wel leuk om eens wat mee uit te proberen. En na het zien van weer een superleuk filmpje van Jennifer Mc Guire heb ik ze er eens bij gepakt en deze 2 gemaakt. Doordat het kleinere stencils zijn was het wel even opletten dat ik niet alles er meteen weer onder smeerde maar dat kwam uiteindelijk helemaal goed. Het kaartje verder afgewerkt met een leuke tekst en een hart die ik heb bewerkt met Distress inkt en clear embossingpoeder.




Gebruikte materialen


ATC stencil Joy!
Stans smile Mama Elephant
Stans love Paper Smooches
Stans hart Marianne design CR1368 
Distress inkten
Clear embossingpoeder WOW

Dit kaartje doet mee met Cas on Sunday 

Reacties

  1. Altijd leuk om lekker te 'spelen' met stencils! Deze mooie achtergronden hebben verder weinig nodig, gaaf zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten