donderdag 20 april 2017

Weg vliegen

Vlinders, ik zou ze het liefst willen volgen en willen mee fladderen door de heerlijke velden met bloemen in de zon. Deze mooie vlinders zijn ook druk bezig met dat fladderen in de zon. 
Ik heb de grasrand eerst gestempeld en daar heb ik 3 bijpassende vlinders bij gezocht. De stempelafbeeldingen heb ik allemaal ingekleurd met inkt. Niet te netjes om het een beetje een aquarelidee te geven. Alle laagjes papier heb ik flink bewerkt met een distress tool. Daarna lekker roosjes gedraaid alles vast geplakt en als een soort bloesemblaadjes nog wat Nuvo crystal drops gebruikt.



Materialen te koop op www.hip-hoi.nl


Stempel vlinders: Marianne Design CS0926
Basiskaart: lila linnenkarton
Distress inkt
Designpapier:
Aquarelpapier: waterart van Kippers hobby


Eigen materiaal

Stans: Marianne Design LR0227
Stans: Marianne Design roll up roses
Stans: Joy! 6002/0384
Stans: Joy! 6002/0324
Stempel: Marianne Design PL1524
Doily: uit voorraad
Nuvo Crystal drops: Ivory seashell

1 opmerking:

  1. Weer een prachtige creatie heb je voor HipHoi gemaakt Myrthe,
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen