Beautiful Day

De titel van het blogbericht is ook de titel van de stempelset die ik voor het kaartje heb gebruikt. Maar ook buiten is een een beautiful day met weer een heerlijk zonnetje en een lekker temperatuurtje. Maar ja, met dit mooie weer komt er niet altijd zoveel terecht van blogberichtjes schrijven. Daar is het nu wel weer tijd voor want een tijdje geleden had ik al verklapt dat ik een leuk pakketje aan het samenstellen ben voor een weggever. En die is bedoeld voor mijn 50ste blogbericht dus ik moet wel even aan de gang om daarop te komen ;).

Nu over naar het kaartje.Sinds ik het Amerikaanse merk Altenew heb ontdekt ben ik er helemaal weg van. Vooral van de prachtige bloemen. Helaas zijn ze wat aan de prijzige kant maar deze heb ik heel leuk tweedehands op de kop weten te tikken. Altijd leuk, rondstruinen op marktplaats en leuke hobbydingen vinden. Binnenkort nog een kaartje met deze mooie bloemen.



Stempels: Altenew Beautiful Day
Stans: Marianne Design CR1390
Inkt: Memento
Overig: metallic lila karton, wit papier, afrondpons

Reacties