Lekker buiten

En daar had ik zo maar weer een super leuk pakket binnen van Hip Hoi. Ik mocht me gaan begeven in hogere sferen met leuke ballonnen en wolkjes. En met dat mooie weer wat we hier steeds in het hoge noorden hebben is dat helemaal een superleuk thema. Het idee om er een boxkaart van te maken in een lekker zomers grasje had ik dan ook al snel in mijn hoofd. Er was alleen 1 probleem, ik had nog nooit een boxkaart gemaakt. Gelukkig kwam ik er 1 tegen met een hele duidelijke beschrijving. Moet je je daar natuurlijk wel aan houden want anders ga je net als mij de mist in en snijd je compleet verkeerde maten uit :p.

Wil je een uitgebreide beschrijving laat dat dan hieronder even weten dan wil ik je die wel sturen.

Oh ja, excuses voor de slechte foto's. Heb deze gemaakt met slechter weer en ik kreeg het kaartje er zelf ook niet heel mooi op :(.


Gebruikte materialen te verkrijgen bij HipHoi:


Stempel poesje: C.C. Design balloon kitty
Papier: Marianne Design PK9147
Wolkjes: Dutch Doobadoo Dutch paper art luchtballon-wolken
Hartjes bloemetjes: Nuvo Drops
Poesje ingekleurd met inkt: Distress inkt vintage photo, VersaMagic Key Lime, Versafine Onyx black.

Eigen materiaal:

Gras: Marianne Design
Bloemetjes: Joy!
Cardstock: wit linnenkarton. reste groen
Tekststempel: Marianne Design
Inkt: Roze inkt Hero arts

Reacties

  1. Super gaaf is jou creatie geworden, lekker vrolijk. Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen