woensdag 2 augustus 2017

Vakantie

Net de eerste week vakantie achter de rug en lekker rustig aan gedaan (voor zover dat lukt natuurlijk met een peuter en kleuter om je heen :p). Ook met kaartjes maken en bloggen even wat rustiger aan. Maar jullie hebben natuurlijk nog wel wat Hip Hoi creaties tegoed dus die ga ik ook nog zeker met jullie delen de komende weken. Nu eerst een CAS kaartje wat ook meteen mijn allereerste schudkaart ever is. Erg leuk om te doen maar wel even zitten puzzelen om dit zo mooi mogelijk voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk heb ik de wolk een paar keer gestanst uit restjes cardstock en heb ik ze opgeplakt totdat het een mooie dikte was. Lekker veel pailletten erin gestrooid en ooit een tip gelezen om er aan paar op te plakken zodat ze niet allemaal meteen naar beneden zakken als je het kaartje rechtop staat en die tip dus ook meteen uitgevoerd. De ballonnen nog een mooi kleurtje gegeven en zo een mooie 'luchtfoto' gecreƫerd.

PS. het was niet echt fantastisch fotoweer want ook deze is niet echt super geworden :(.


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij HipHoi:


Papier: Marianne Design aqua color PK9147
Ballonnen en wolkjes: Dutch doobadoo dutch paper art luchtballon-wolken 
Inkt: Distress Vintage photo, Versamark key lime, roze weet ik niet meer

Eigen materiaal:

Basiskaart: kraft 
Pailletten: uit voorraad
Stans: wolkje van Kippers hobby

1 opmerking: